Instructie:

We helpen u met ieder apparaat en schermformaat.

Ongeacht het besturingssysteem. Of het nu een laptop,  een tablet, een smart-phone of een watch is.  We gaan uit van uw computerprobleem! 

Ook kunnen we u toelichting geven en op weg helpen met de nieuwste cloud technieken: als u specifieke training wilt ten aanzien van een product kunnen we u helpen via onze opleidingspartner.

Account:

Voor veel websites is het tegenwoordig noodzakelijk een klanten-account te hebben. Of een account verwijst naar een ander account. Bijvoorbeeld bij DigID en de Corona Check app. Hier helpen we u bij of maken een degelijk overzicht van uw ingestelde gebruikersnamen, wachtwoorden of andere persoonlijke gegevens.

Teamviewer

Met Teamviewer kunnen we u tevens op afstand van dienst zijn. Teamviewer is een programma dat wij gebruiken om op afstand te “verbinden”. Het programma werkt via een beveiligde verbinding tussen uw computer, de teamviewer-server en onze computer. Dit noemen ze een “tunnel”. Er worden geen programma’s op uw computer geïnstalleerd, want we werken via de Teamviewer Quick Support – app. Het enige dat de app doet is uw computer “aanwijzen” (via internet) aan onze computer. Eenmalig.

Instructie

Er komt een docent naar u toe of we maken een telefonische afspraak (via Teamviewer) om uw computer optimaal in te stellen. Daarna doet u het na.
Tevens maken we samen met u een stappenplan zodat u voortaan perfect weet wat u moet doen, in welke volgorde.