Hulp

De oplossing voor uw computerproblemen is bij ons altijd
vakkundig en professioneel. We helpen u vanuit een ruime
ervaring en proberen ons blijvend af te stemmen op de
behoefte van u als gebruiker. Ook als u daar zelf nog niet aan
gedacht heeft.

Desgewenst kunnen we alle specifieke apps op SMART-phone en computer instellen, toelichten en eventueel een stappen-plan voor uw dagelijks gebruik maken.

Met een onderhoudscontract kunnen we u zelfs blijvend ondersteunen: via onze “verbinding op afstand” (Teamviewer).

Onze garantie: we helpen u professioneel en volledig.

Account:

Voor veel websites is het tegenwoordig noodzakelijk een klanten-account te hebben. Of een account verwijst naar een ander account. Bijvoorbeeld bij DigID en de Corona Check app. Hier helpen we u bij of maken een degelijk overzicht van uw ingestelde gebruikersnamen, wachtwoorden of andere persoonlijke gegevens.

Teamviewer

Met Teamviewer kunnen we u tevens op afstand van dienst zijn. Teamviewer is een programma dat wij gebruiken om op afstand te “verbinden”. Het programma werkt via een beveiligde verbinding tussen uw computer, de teamviewer-server en onze computer. Dit noemen ze een “tunnel”. Er worden geen programma’s op uw computer geïnstalleerd, want we werken via de Teamviewer Quick Support – app. Het enige dat de app doet is uw computer “aanwijzen” (via internet) aan onze computer. Eenmalig.

Instructie

Er komt een docent naar u toe of we maken een telefonische afspraak (via Teamviewer) om uw computer optimaal in te stellen. Daarna doet u het na.
Tevens maken we samen met u een stappenplan zodat u voortaan perfect weet wat u moet doen, in welke volgorde.