Advies

Iedere medewerker is ook een particulier. 

Daarom ondersteunen we niet alleen op de werkvloer, maar ook de computer thuis.

We helpen u graag bij uw computerkeuze zodat deze optimaal is voor uw gebruik. Daar hoort ook evaluatie bij. Want alleen zo kunnen we de computer ook optimaal instellen op de veranderende situatie.

Daarom is onderhoud van uw computer zo belangrijk. Met een onderhoudscontract blijven we met u meedenken en evalueren.

We denken met u mee en zorgen ervoor dat u uw computer alleen hoeft te gebruiken, onderhouden doen wij!

Account:

Voor veel websites is het tegenwoordig noodzakelijk een klanten-account te hebben. Of een account verwijst naar een ander account. Bijvoorbeeld bij DigID en de Corona Check app. Hier helpen we u bij of maken een degelijk overzicht van uw ingestelde gebruikersnamen, wachtwoorden of andere persoonlijke gegevens.

Teamviewer

Met Teamviewer kunnen we u tevens op afstand van dienst zijn. Teamviewer is een programma dat wij gebruiken om op afstand te “verbinden”. Het programma werkt via een beveiligde verbinding tussen uw computer, de teamviewer-server en onze computer. Dit noemen ze een “tunnel”. Er worden geen programma’s op uw computer geïnstalleerd, want we werken via de Teamviewer Quick Support – app. Het enige dat de app doet is uw computer “aanwijzen” (via internet) aan onze computer. Eenmalig.

Instructie

Er komt een docent naar u toe of we maken een telefonische afspraak (via Teamviewer) om uw computer optimaal in te stellen. Daarna doet u het na.
Tevens maken we samen met u een stappenplan zodat u voortaan perfect weet wat u moet doen, in welke volgorde.